Kaipuu Karpathokselle

Ice-Cherry

Jäsen
Seuraavaksi:
Maleme, Kreeta
-45 päivän päästä
Vietin viikon vanhempieni kanssa Karpathokselle vuonna 1998. Penskana taisin saada verenperintönä rakkauden Kreikkaa kohtaa. Nyt jo muutama vuonna on kummitellut Karpathos unelmissani. Haluaisin vielä tuonne uudelleen matkustaa. Parheiten on jäänyt mieleen ihana ranta ja sataman alue iltaisin. Muistan myös kuinka mentiin laivalla Olympos kylään ja tuuli niin kovasti, että minun hieno uusi hattuni lensi mereen. Pikku itkutkin taisin hatun perään tirauttaa. Olisikin kiva kuulla, millaisena paikkana Karpathos nykyisin näyttäytyy. Välissä oli nimittäin vuosia, että sinne ei kukaan matkanjärjestäjä tehnyt reissuja. Nyt näyttää ainakin olevan Apollomatkoilla myynnissä. Ongelmana (tai kai tämä on vain henkilökohtainen ongelma) on, että Apollomatkat eivät lennä Karpathokselle sinivalkoisin siivin. Onko kenelläkään kokemuksia tästä Air Baltic yhtiöstä?

Sinde

Uusi jäsen
12.8 lähdössä Karpathokselle. Täytyypä sen jälkeen kertoa miten toimi Air Baltic. Riikaan olen kyllä lentänyt Air Balticilla ja toimi oikein hyvin.

Ice-Cherry

Jäsen
Seuraavaksi:
Maleme, Kreeta
-45 päivän päästä
12.8 lähdössä Karpathokselle. Täytyypä sen jälkeen kertoa miten toimi Air Baltic. Riikaan olen kyllä lentänyt Air Balticilla ja toimi oikein hyvin.
Olisipa kiva kuulla kokemuksia reissusta ja kuulumisia Karpathokselta!

Jäseniä paikalla

Yhtään jäsentä ei ole paikalla tällä hetkellä.

Tilastot

Viestiketjut
96
Jäsenet
49
Uusin jäsen
pdd2014