Mitä on ehdottomasti pakattava mukaan?

Marko

Aktiivi
Ylläpitäjä
Seuraavaksi:
Máleme
-45 päivän päästä
Tietenkin perus shortsit, alusvaatteet, aurinkorasvat ja nämä. Mutta haeskelenkin semmoisia hieman erilaisempia.

Itsellä lähtee iso kasa tekniikkaa kuten tablettia ja tämmöistä mukaan, jotta bloggailu onnistuu. Samaten lähtee yleensä kirjoja iso kasa. Tänä vuonna lähtee e-kirjan lukija joten matkalaukun painoraja pysynee kirjojen suhteen hieman mukavempana. Mahtuupahan muutakin sitten mukaan.

Ai niin varuiksi pitää ottaa itikkakarkotin (se pistokkeeseen menevä) jos sattuu vaikka hyttysiä olemaan.

Ice-Cherry

Jäsen
Seuraavaksi:
Maleme, Kreeta
-45 päivän päästä
Mukaan on pakattava myös oma tiskiluuttu. Huoneistohotelliin mennessä otan mukaan myös sienen tai tiskiharjan, sillä en voi käyttää sellaista, mitä muut ovat käyttäneet mahdollisesti johonkin sellaiseen, mihin en itse sitä koskaan käyttäisi. Pakkaan mukaan aina myös kosteuttavan kasvonaamion ja voidetta auringon polttamien varalle. En nimittäin ole valkoisena varmaan koskaan onnistunut palaamaan reissusta ilman auringonpolttamia...

Piipa

Jäsen
Seuraavaksi:
Zakynthos Argassi
-154 päivän päästä
Minun laukkuni sujahtaa kerta kerran jälkeen sama nuhruinen pussukka, jossa on jo hieman kulunut korkkiruuviavaajalinkkari ja ompelusetti - ikinä en ole tarvinnut, ja aina on mukana ollut! En ole ihan varma, aukeaako tuon pussukan vetoketju enää...

Marko

Aktiivi
Ylläpitäjä
Seuraavaksi:
Máleme
-45 päivän päästä
Minun laukkuni sujahtaa kerta kerran jälkeen sama nuhruinen pussukka, jossa on jo hieman kulunut korkkiruuviavaajalinkkari ja ompelusetti - ikinä en ole tarvinnut, ja aina on mukana ollut! En ole ihan varma, aukeaako tuon pussukan vetoketju enää...
Sen kerran kun se ei ole mukana niin sitä tarvittaisiin ;)

Sakset on pakko pakata mukaan ja yleensä niitä onkin tarvittu enemmän tai vähemmän. Nyt kun tenavat reissaa mukana olen ottanut mukaan sappisaippuaa, jolla saa erikoisemmatkin tahrat pois. Onneksi tätä ei ole tarvittu... Mies ottaa mukaan aina elektronisen lämpömittarin, jolla seurailee sisä-ja ulkolämpötiloja.

Tiina

Uusi jäsen
Joku monityökalu lähtee aina mukaan, samoin veitsi ja korkkiruuvihärpäke. Tulevalle reissulle lähtee mukaan myös retkilmapatjat😆Kreikkalaiset kivikovat patjat🤤joten tulevalla reissulla on todenäköisesti superhyvä sänky...

Marko

Aktiivi
Ylläpitäjä
Seuraavaksi:
Máleme
-45 päivän päästä
Tulevalle reissulle lähtee mukaan myös retkilmapatjat😆Kreikkalaiset kivikovat patjat🤤joten tulevalla reissulla on todenäköisesti superhyvä sänky...
Sängyt ei kovin kummoiset yleensä ole joo. Petari olis myös kova keksintö ;)

Tänä vuonna meillä oli joustava patja ja petari, oli ihan hyvä sänky, jos nyt ei ihan kotisängyn veroinen.

Ice-Cherry

Jäsen
Seuraavaksi:
Maleme, Kreeta
-45 päivän päästä
Meillä korkkiruuvi matkustaa ensiapulaukussa. Jonkinlaista ensiapua se korkkiruuvikin taitaa olla. 🤔

Jäseniä paikalla

Yhtään jäsentä ei ole paikalla tällä hetkellä.

Tilastot

Viestiketjut
96
Jäsenet
49
Uusin jäsen
pdd2014