Polkupyörien vuokraus

Marko

Aktiivi
Ylläpitäjä
Seuraavaksi:
Máleme
-44 päivän päästä
Kos on tällä hetkellä ainut paikka missä on huomattavasti enemmän polkupyöriä kuin muualla. Siellä on pyöräteitäkin ja muutenkin maaston tasaisuus helpottaa niillä menemistä.

2017 syksyllä vuokrattiin pyörät ja hintaa tuli kahdelle pyörälle viideksi päiväksi 44 euroa. Vuokrattiin Apollomatkojen kautta ja Hot bikes oli firma mistä ne tuli lopulta. Homma toimi ok, paitsi meille kerrottiin että meidät viedään pyörävuokraamolle valkkaamaan pyörät - ne kuitenkin tuotiin hotellille. Pyörät oli kuitenkin toimivat ja hyvässä kunnossa. Ainut oli, että kypäriä ei ollut matkassa (nämä saimme vuokraamolta kun ajoimme vahingossa ohi).

Kyselisinkin teidän kokemuksia ja minua kiinnostaa tällä erää sähköpyörät, onko minkä hintaisia ja minkä kuntoisia?

Marko

Aktiivi
Ylläpitäjä
Seuraavaksi:
Máleme
-44 päivän päästä
Kyselisinkin teidän kokemuksia ja minua kiinnostaa tällä erää sähköpyörät, onko minkä hintaisia ja minkä kuntoisia?
Itse itselleni vastaten. Apollomatkoilta sain vastausta että heidän yhteistyökumppanille Hot Bikesillä on uusia sähköpyöriä hintaan 20€/päivä. Eli minun korvaa aika arvokas alkaa olla jo.

Jäseniä paikalla

Yhtään jäsentä ei ole paikalla tällä hetkellä.

Tilastot

Viestiketjut
96
Jäsenet
49
Uusin jäsen
pdd2014